jag älskar dig bästavän! (L)

JacquelineElinBergLandgren!
Syster, för några år sen lärde jag känna dig,
vi blev bästisar nästan direkt och vi var så fort du kom till Vinäs,
vi sprang imellan och sen köpte mamma hus i Mora -.- fuck vad jag hatade henne då ^^
jag saknade dig men vi brukade vara med varan men nte lika ofta,
men när vi väl är så har vi alltid kul & allt är bäst! man tänker nte på allt jobbigt och alla problem
, som en annan värld när jag är med dig! våran egena värld, där allt är bra!
du är den underbaraste, finaste, snällaste, roligaste & den bästavän man kan ha!
alla minnen med dig är oslagbara, Jonna♥Jackie (på isen), linbanan, dom randiga fula kläderna xd, linas fest, badhuset(Y), campingen, the grudge med melvin x), när jag var hos din mamma, passa hundarna,
och massa massa mer !
men du ska veta att jag finns 24/7, bara att messa,ringa komma lr vad som hällst!
men bbabe, jag älskar dig mer än allt som existerar på denna jord och d vet du! (L)
du & jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0