Dagen + en söt bild på mig och Jacqueline :)

så , nu var designen klar , tog bara en timme och den här ska jag ha tills jag har en bättre ;)
ville bara inte ha en så tråkig så jag gjorde en , men om nån vecka kommer en mycket finare :D
just nu så sitter jag och lyssnar på musik och facebookar lite :)
jag vill inte sova ... fast jag är en aning trött och ingen är social på sms eller msn  -.-'
så då bloggar jag den här natten istället :)
om jag ska fortsätta med bloggen och uppdatera några gånger om dagen så får ni kommentera och tipsa vänner och sånt , annars är det ju inge roligt och blogga :D
jag kan "reklamera" er också , komentera med din blogg så sätter jag in den i ett inlägg senare !
________________________________________________________________________________________________
jag var innan med Natalie och vi hade lite kul med kameran ute x)
15 cm . klackar och bilar ;) Natta fattar !
och imorgon .. lr om några timmar rättare sagt så kommer underbaraste älsklingen Jacqueline till mig med bussen så jag ska möta henne nere på stan typ 12 :)
vi ska på bio också
- i rymden finns inga kännslor !
min syster såg den idag och sa att den var jättebra så vi får väl hoppas på det !
bilden är från i sommras , jag till vänster och Jacqueline till höger ;)

Kommentarer
Postat av: Laila :)

hej :D skriv mer :)

vill veta hur bion var imorgon för jag fick inte se den , utegångsförbjud ...

2010-10-09 @ 02:40:59
Postat av: Cheeyh

haha okej , klart du ska veta ;)

berättar så fort jag kommer hem ^^

2010-10-09 @ 02:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0